Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 sierpnia 2012


Imagine 1- z Zayn'em

-Co to jest?!! – krzyknęłaś, po czym zerwałaś się wściekła z kanapy  widząc uśmiechniętego od ucha do ucha Zayn’a, który właśnie przyszedł do domu, ze studia nagraniowego. Zamknął drzwi, po czym obrócił się do Ciebie zdziwiony, Twoim zachowaniem. Zupełnie jakby nie wiedział o co Ci może chodzić.- Myślisz, że ja jestem jakaś głupia? Że nie czytam gazet? – podeszłaś do niego bliżej, wręczając mu do ręki ową gazetę. Oczy momentalnie Ci się zaszkliły. Nie wiedziałaś co o tym już myśleć. Byłaś na niego wściekła, ale doszłaś do wniosku, że lepiej jak Ci wszystko wytłumaczy..
- Ale c..- urwał zdenerwowany wczytując się głębiej w brukowiec. Gdy skończył podniósł wzrok znad gazety i z ulgą  spojrzał w Twoje  tęczówki. Jego kąciki ust delikatnie się uniosły.
- Jesteś zadowolony?! Spierdoliłeś to Zayn!!- wybuchłaś, podirytowana jego zachowaniem.- pisze wyraźnie!!” Zayn Malik był widziany dzisiejszego dnia z tajemniczą blondynką. Nowa miłość, czy kolejny przelotny romans?” A to zdjęcie! – krzyknęłaś a strumień łez zaczął Ci spływać po policzku. Chciał Cię objąć, ale ty go odepchnęłaś, jednak był silniejszy i złapał Cię z całej siły za nadgarstki, próbowałaś się jeszcze wyrwać, ale na marne..                                       
-  Uspokój się. – odpowiedział , patrząc Ci głęboko w oczy.- Jakbyś nie działają tak pochopnie, to byś zauważyła, że to nie ja. Oni to wszystko robią żeby była sensacja, żeby ludzie w to wierzyli- dodał obluźniając uścisk. – To photo shop. Przyjrzyj się. A te informacje? Wyssane z palca. Byłem cały dzień w pracy, nie miałem przerwy. Zresztą jak chcesz potwierdzenia od innych osób, aby się upewnić, czy przypadkiem nie kłamie.. to śmiało.. idź do chłopaków, do Paula i się spytaj co dzisiaj robiłem odpowiedzą ci to samo co ja teraz, ale jeśli darzysz mnie zaufaniem tak jak ja Ciebie to.. po prostu mi uwierz.. Przecież wiesz, że ja nie jestem taki, że nigdy bym Cię nie okłamał, nie zdradził, nie skrzywdził.. Nigdy..- westchnął opierając czoło o Twoje. Uspokoiłaś się– Jesteś dla mnie wszystkim.. pamiętaj.. – dodał oplatając dłońmi Twoje policzki. Mówił to tak czule.. tak prawdziwie.. że uwierzyłaś. Kochałaś go.. Czułaś jego ciepły oddech niedaleko swoich ust..przełknęłaś ślinę.
- Zayn ja.. – szepnęłaś, ale nie dane Ci było dokończyć, gdyż nagle poczułaś na ustach miękkie wargi chłopaka, które z sekundy na sekundę coraz to  zachłanniej wpijały się w Twoje, bez namysłu odwzajemniłaś to, oplatając rękoma jego szyje. Złapał Cię za biodra przysuwając tym samym  bliżej siebie, tak, że wasze ciała ocierały się teraz o siebie. Przeszły Cię przyjemne dreszcze, gdy poczułaś jego rękę pod Twoją bluzką. Wystarczył tylko jeden jego dotyk, a tak silnie na Ciebie działał. Niechętnie przerwałaś delikatnie przygryzając jego wargę. Położyłaś dłonie na jego ramionach, nadal nie tracąc tej bliskości między Wami.
-Przepraszam, że tak na Ciebie naskoczyłam, ale.. Kocham Cię i nie chce stracić kolejnej najważniejszej osoby w moim życiu..
- Ja Ciebie też kochanie- szepnął Ci na ucho, po czym objął z całej siły. Wtuliłaś się w jego klatkę piersiową, muskając ją delikatnie.
KONIEC
_________________________________________________________________________________
Co o nim myślicie? To mój pierwszy imagine i wydaje mi się, że wyszedł fatalnie.. no ale cóż.. Sami ocencie, komentując ;)

27 komentarzy:

  1. Wcale nie wyszedł fatalnie
    Jest świetny <3
    już nie mogę doczekać się kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fatalny ?! Jest świetny :)
    Zapraszam : http://oonedirectionimaginy.blogspot.com/ ^^
    -W

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ujowy i będę miłym człowiekiem, który zostawi komentarz .
    podoba mi się, nawet bardzo < 3

    wejdz do mnie i skomentuj jeśli masz chwilkę .;) będę wdzięczna .;*
    http://secoond-face.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OJEJCIU. JAKIE TO SŁODZIUTKIE! NORMALNIE.. ACH. CHCĘ WIĘCEJ TAKICH FAJNYCH IMAGINE! CZEKAM NA WIĘCEJ. KOCHAM TO JUŻ :D

    PIERWSZY ROZDZIAŁ(NARRY) NA http://thebakinglove.blogspot.nl/ I 4 (LARRY) NA http://you-wouldnt-let-them-change-your-mind.blogspot.nl/ <3 ZAPRASZAM.

    @LiamsNigga

    OdpowiedzUsuń
  5. FATALNY ? ty chyba nie czytałaś fatalnego imagina :3
    to jest boski, cudny, słodki, niesamowity, superowy imagin <3
    widzę że się rozkręcasz dopiero x
    informuj mnie na twitterze, jak będdzie nowy
    @ajemdirectioner

    + zapraszam do siebie i również liczę na komentarzyk xx
    http://one-thing-one-band-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, świetny imagin. Rzadko trafiam teraz na jakieś dobre, nie wiem czy po prostu źle szukam czy może takich nie ma. Ciężko mnie zadowolić, to też prawda. Ale tobie się udało. :) Fajnie piszesz poza tym lubię szczęśliwe imaginy. Ja sama fatalnie takie pisze, lepiej wychodzą mi te smutne < chyba >. Mniejsza. Bardzo mi się podoba, szczególnie postać takiego słodkiego Zayna. :) Czekam na kolejne imaginy, mam nadzieję że następny z Hazzą :D

    http://one-direction-fan-fics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak możesz myśleć, że jest fatalny?! Jest świetny! ; D Mam nadzieję, że napiszesz kolejne ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. jakby to skomentowac ? nooo boski poprostu !! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie! Czytajcie moje: bigstoryoflove.blogspot.com :D Piszcie czy sie podobaja, bo mam ponad 200 wyswietlen, komentarzy 0 i nie wiem, czy mam pisac dalej. Bo chyba podobaja sie tylko 3 osoba ktore mi o tym napisaly na TT :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę to tak napisać... Zajebiste to *.* czekam na więcej ;3 Informuj mnie o każdym następnym na tt @MrsMalikPoland <3

    I zapraszam do sb ;3 Proszę o komentarz <3 www.everyday-in-everywhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownyyyyy *_____________________________________________*
    czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie Ci to wyszło , nie mogę się doczekać kolejnego , na pewno będzie tak fantastyczny jak ten ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega ekstra zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku jejku , genialny jest ! no po prostu najlepszy :3 masz ogromny talent ! pisz więcej takich :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne . Talent tu wyczuwam :DD

    Zapraszam do mnie : http://one-direction-is-my-inspiration.blogspot.com/ i http://adaipati.blogspot.com/ :))) Mam nadzieję , że skomentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. imagin świetny , omomom , czekam na kolejne <3 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awwwwww...piękny ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest spoko, jak dodasz kolejny to z checia przeczytam : D i zostawie komentarz oczywiscie xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest boski !
    Mam nadzieję że niedługo będzie z Niall'em :D
    masz talent! Nie marnuj go ! :**
    Martyna xx.

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow ; ] mega , mega mega ;] czekam na kolejny imagine. Daj znać na twitterze ; ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Faaajny ; D
    Czeekam na więceej ; D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fatalnie ? To jest mega zajebiste , czekam na więcej ! ♥

    OdpowiedzUsuń