Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012


Imagine 2- z Niall'em z dedykacją dla @Niaaler

- Ciasteczko?- spytał jak zawsze uśmiechnięty blondasek, podstawiając Ci pod nos delicje.
- Haha będziesz mnie teraz faszerował, aż przypadkiem nie wybuchnę?- spytałaś rozbawiona , biorąc kęs smakołyku z ręki Niall’a. – Mhmmm pyszności..
-Ja chce tylko żebyś była zdrowa- powiedział z troską, puszczając Ci oczko. Zaśmiałaś się.
-Co? jestem brudny?- zaczął się macać po całej twarzy. Wyglądało to dość zabawnie.
-nie głupku, jesteś nienaruszony, spokojnie, po prostu.. cieszę się, że Ci  na mnie zależy. Chociaż nie sądzę, żeby wpieprzanie słodyczy było takie zdrowe.- uśmiechnęłaś się klepiąc Irlandczyka po ramieniu.
- Jestem Twoim przyjacielem. Zawsze będę o Ciebie dbał- poruszył śmiesznie brwiami, po czym zeskoczył z blatu, bo znajdowaliście się w kuchni, wziął wielką miskę popcornu i zniknął gdzieś w głębi domu. Wpatrywałaś się jeszcze chwile w jego kontury, które powoli stawały się niewidoczne w ciemności, po czym westchnęłaś głośno, opierając się rękami o krawędź owego blatu.
- Taa.. przyjacielem.. Gdyby on tylko wiedział..- wymamrotałaś sama do siebie pod nosem. Szybko otrząsnęłaś się z tych myśli. Poprawiłaś jeszcze włosy, sprawdziłaś czy przypadkiem któryś  z głupków nie zostawił włączonego gazu w kuchence, bo różnie z nimi bywało, na szczęście nie tym razem, odetchnęłaś z ulgą i żwawym krokiem ruszyłaś w stronę  salonu, gdzie wszyscy już wygodnie byli rozłożeni na kanapach i fotelach, tylko Lou musiał oczywiście inaczej niż wszyscy i usadowił swój zacny tyłek na podłodze, kiwając się w przód i w tył jakby miał chorobę sierocą. Spojrzałaś na niego powstrzymując się od wybuchnięcia śmiechem, po czym podeszłaś do kanapy i po chamsku wcisnęłaś się pomiędzy Zayn’a a Niall’a , rozpychając się łokciami.
-Ee ty mała, nie wierć się tak, bo Cie zaraz zrzucę tam do Louis’a- powiedział Zayn lekko Cię szturchając.
-Ee ty stary, to ja mam lepszy pomysł, ty będziesz mi robił za podstawkę na nogi, a na Twoich kolanach Niall- zwróciłaś się teraz do niego- będzie oparta moja głowa. Boże jaka ja jestem genialna!! – z triumfem uniosłaś ręce do góry, ciesząc się jak małe dziecko ze swojego pomysłu. Chłopaki tylko mruknęli coś pod nosem, udając niezadowolonych.
- Taa.. chyba nienormalna- burknął Niall , biorąc do buzi garść popcornu.
- Coś mówiłeś kochanie?
-Nie, nic  nic.
-To dobrze- tak jak zaplanowałaś, położyłaś nogi na kolana Zayn’a, a głowę na dresowe spodnie Niall’a. – tylko ty tam na mnie nie krusz tymi ciasteczkami i popcornem- podniosłaś jeszcze głowę w jego stronę.
- Nie obiecuje- uśmiechnął się chytrze.
- Dobra Liam włączaj to, bo zaraz na naszych oczach do czegoś tu dojdzie między tymi tu - powiedział Harry, wskazując głową na Was, szturchnął łokciem Liam’a, który siedział obok niego na fotelu, po czym popatrzył się na Ciebie tajemniczo poruszając brwiami, ty tylko zmierzyłaś go zabójczym wzrokiem, poprawiając ułożenie głowy. On jedyny wiedział o tym, co czujesz do Niall’a, obiecał, że nikomu nie powie, nawet Louisowi, który był z nim najbliżej, może i się tego trzyma, ale czasami mu się wymsknie co nie co, przy wszystkich, na Twoje szczęście albo nieszczęście Niall nie zorientował się jeszcze..
- A co to w ogóle za film?- spytałaś się, a  w duchu modliłaś się żeby to nie był jakiś horror. Nienawidziłaś takiego typu filmów.
-Piła- odpowiedział Liam po czym, włączył to obrzydlistwo.
- Boooooże .. proszę Was tylko nie to! Boje się i brzydzę horrorów, a jeszcze potem zapewne będą mi się śniły jakieś wściekłe zombie albo co..- powiedziałaś  na jednym wdechu , zasłaniając oczy rękoma.
-Oj nie marudź! – wydarł się niespodziewanie Louis, aż podskoczyłaś.
-Nic się nie martw, masz mnie przy sobie- schylił się do Ciebie Nialler szepcąc Ci do ucha- a jak nie chcesz spać dzisiaj sama to zawsze u mnie, na łóżku.. jest miejsce wolne- oświadczył, po czym powrócił do poprzedniej pozycji, kładąc swoją rękę na Twoich włosach, którymi po chwili zaczął się bawić.
Jakoś dotrwałaś do końca filmu, chociaż cały czas chowałaś się w dresy blondasa.. potem był następny, ale zmęczenie wygrało i zasnęłaś wtulona w nogę Horana..
Przebudziłaś się czując na swoich plecach czyjąś ciepłą dłoń. Otworzyłaś powoli zaspane oczy, przecierając je delikatnie. To był Nialler. Niósł Cię.. prawdopodobnie do swojego pokoju, na łóżko. Mruknęłaś cicho, zawieszając ręce na jego karku a głowę na ramieniu.
- Cssi śpij jeszcze.. Ja się Tobą zajmę..- szepnął opierając brodę o Twoje czoło. Po cichu otworzył drzwi do pomieszczenia i skierował się w stronę łóżka, kładąc Cię ostrożnie na satynowej pościeli. Twoja ponowna próba zaśnięcia nie powiodła się.. dlatego podparłaś się na łokciach, wzrokiem śledząc ruchy Niall’a. Stał przy szafie z ubraniami.
- Która jest godzina?- spytałaś zaspanym głosem
- A jednak nie śpisz.. Uhmm..  jest już 2 w nocy.- odparł, siadając koło Ciebie, w ręku trzymał szare dresy i swoją zieloną bluzkę z napisem „FREE HUGS”.
-To dla mnie?- wskazałaś na komplet.
- Tak
- No to mnie przebierz- odpowiedziałaś przeciągając się na łóżku.
- A co rączki ci urwało?- zaśmiał się słodko.
- Nie, po prostu mi się nie chce. - przewróciłaś oczami , po czym odwzajemniłaś uśmiech.
Zrobił to co powiedziałaś. W sumie zdziwiło Cię to trochę, bo myślałaś, że oleje Cię i pójdzie się myć czy coś. W momencie kiedy ściągał z Ciebie spodnie, jego ręka zetknęła się z Twoim udem.. momentalnie poczułaś gorąco bijące z Twoich policzków, a serce o mało co nie wyskoczyło Ci z klatki piersiowej. Popatrzyłaś na niego.. jego niebieskie tęczówki przeszywały Cię na wylot, widziałaś w nich coś w rodzaju iskierek? Tak.. to było chyba to. Nie chciałaś, żeby zauważył jak na Ciebie działa.. z jaką siłą.. ale..pragnienie pocałowania go z chwili na chwile wzrastało. Wasze oddechy stawały się płytsze i  cięższe. Napięcie między Wami rosło.. W końcu poddałaś się.. coś mówiło Ci, że musisz zaryzykować, że nie dowiesz się jak nie spróbujesz, że musisz przekroczyć wreszcie tą barierę przyjaźni i zrobić krok ku czemuś nowemu.. rzuciłaś się na niego, oplatając rękami jego szyje, wpiłaś się z pożądaniem w jego słodkie usta, rozkoszując się chwilą. Nie wiedziałaś jak zareaguje, ale pozytywnie Cię zaskoczył, bo.. odwzajemnił to. Objął Cię w pasie przyciskając bardziej do siebie, po czym delikatnie położył na łóżku, tak, że teraz leżał nad Tobą.. Wplotłaś palce w jego blond włosy, przyciągając go bliżej siebie, przez dłuższą chwilę wpatrywaliście się w swoje tęczówki z zafascynowaniem i z radością. Uśmiechnęliście się do siebie słodko, po czym Horan musnął wargami Twoje czoło i położył się obok Ciebie łapiąc za rękę.
- Cieszę się, że tak się stało. To było niesamowite- powiedział po chwili z wielkim uśmiechem na buzi, wpatrując się w sufit. Przechyliłaś głowę w jego stronę.
- Ja też- szepnęłaś szczęśliwa, wtulając się w jego bluzę. Zasnęliście, nawet się nie przebierając..
KONIEC
_________________________________________________________________________________
No w końcu dodałam ;) I hope you like it ! Ocencie sami , zostawiając komentarz xx

28 komentarzy:

  1. Oj, to było cudowne! Czekam na więcej imaginów (z Niallem ♥). Naprawdę mi się cholernie podobało. :)

    @reedcloud

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ! :** Masz talent :D
    Można prosic o imagin z Niall'em dla Martyny taki jakiś smutny :P
    z góry dzięki i pozdrawiam ! ♥
    xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;D Tylko musisz poczekać troche, bo pare osób też chce xx

      Usuń
    2. Dziękuje ♥

      Usuń
  3. jak dla mnie świetne <33 Kocham twoje imaginy!! ~@Dudu_by

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam imaginy z Niallem a tenn wymiata ! jak czytalam obgryzłam pwszystkie paznokcie u prawej ręki ! ale ekscytujące, zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ! czekam an kolejne i kolejne XD : D

    OdpowiedzUsuń
  6. boski napisz z harrym masz talent xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten imagin ^.^ kocham happy endy :) czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jaki piękny <3 Boże kocham to!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. co dużo mówić , jesteś świetna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest świetne !! ;33 Pisz więcej o Niallu !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak ! Świetny ; D . Więceeej o Horanie ; 33 !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię komentować tylko czytać ale powiem ci że te imaginy to ty masz zajebiste serio !!!
    Obserwuje ; PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Co można zrobić żeby mieć dedykację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy się spytać ;) Jeśli chcesz, to musisz poczekać troche, bo pare osób już się pytało mnie xx Tylko jeszcze powiedz z kim i jak masz na imie ;D Wnioskuje po nazwie, że Ola, ale wiesz, lepiej napisz x

      Usuń
    2. OK spoko poczekamm tak mam na imię Ola i chciałabym imagin z Harrym ;P

      Usuń
  14. Pisz następny bo nie mogę się doczekać! ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny ;d <33
    czekam na kolejny ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. boski <3
    tt; @karLla136 i prosiłabym o imagin z Harrym ;)
    zapraszam tez do mnie na bloga; if-i-want-it-i-can.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra ;D ale jest już kolejka, więc będziesz musiała troszke poczekać ;)Okey? <3

      Usuń
  17. nie pisz w drugiej osobie :) w pierwszej wydaje mi się że lepiej brzmi :)

    OdpowiedzUsuń